Friday 7 January 2011

granda

Pogoda za oknem nie rozpieszcza, więc pozostaje mi siedzieć w domu z kubkiem gorącej kawy, Grandą w głośnikach i laptopem na kolanach. Przejrzałam polyvore i fashiolistę i znalazłam kilka rzeczy, które kiedyś na pewno sobie sprawię. Kiedy nie wiem, ale dopiszę je do listy rzeczy wymarzonych, a jeśli ktoś z was widział kiedyś to gdzieś w internecie, niekoniecznie oryginał, ale coś podobnego to prosiłabym o jakieś namiary : )






1. T-Shirt by Alexander Wang
2. Rule Britannia God Save The Queen Pin Brooch by Hoolala
3. Tina Leigh Rustic Boot

Jeśli chodzi o buty to jestem nimi szczególnie zainteresowana... I zakochana w nich do nieprzytomności, są przecudowne! Ogólnie workery strasznie mi się podobają. Wiecie może gdzie w internecie (na polskiej stronie) je dostanę? Od razu mówię, że allegro odpada, nic ciekawego nie znalazłam, poza jednymi używanymi, które odpadają na wstępie.


003

+ taki jeszcze mały zestaw z polyvore z workerami prawie, że w roli głównej.

5 comments:

  1. www.deezee.pl lub www.fleq.pl. Ja mam z fleq i są niesamowicie fajne. Podobają mi się buty i pierścionek. :)

    ReplyDelete
  2. widzę że spędzasz to południe w identyczny sposób jak ja, witaj w klubie : D
    broszka jest piękna <3 i te workery z zestawu - cudowne! niestety nie wiem, gdzie można je znaleźć w internecie, ale w galeriach jest ich pełno ^^
    a co do Twojego komentarza u mnie - ja z pisaniem notek mam właśnie tak samo, tylko czasami trochę ruszę mózgownicą i napiszę coś więcej niż tylko dwa zdania które za każdym razem by się powtarzały ;d szkoda, że już nie masz takiego bloga. zawsze bardzo lubiłam czytać Twoje notki, te takie 'od serca' ^^
    <3

    ReplyDelete
  3. seryjo seryjo, jak najbardziej! może niektóre trudno było skomentować (bo u mnie z takim 'mądrym' myśleniem czasem są kłopoty, a nawet jeśli, to nie potrafię tego ubrać w słowa, zresztą pewnie zauważyłaś :D) i tego nie robiłam, ale czytałam każdą, bez wyjątku ^^ no, mogłabyś czasem coś dorzucić. jestem pewna, że nikt by się nie obraził xD

    ReplyDelete
  4. mi się podobają te buty @_____@
    ale na razie pozostanę przy swoich kochaniutkich niebieskich glanach, a ten t-shirt to błękitny i dla mnie cudo !

    ReplyDelete
  5. no racja :D kochana, nie doceniasz się! mogę się założyć że dużo ludzi by z chęcią takie 'bzdury' czytało xD

    ReplyDelete